O româncă se află printre finalistele concursului organizat de multinaţionala "Martini" pentru a reprezenta brandul în întreaga lume în 2013, anul în care va marca 150 de ani de existenţă, informează cotidianul italian La Repubblica.
Maria Bata, printre finalistele care se luptă să fie imaginea brandului Martini
Maria Bata, în vârstă de 28 de ani, este absolventă a două facultăţi, ASE şi Teatru, actriţă de origine târgumureşeană şi fotomodel, iar dacă va câştiga va fi un nou mijloc prin care ţara noastră devine cunoscută în lume.
Calificată în faza semifinală alături de alte 27 de domnişoare, dintr-un total de 3.500 de concurente din 25 de ţări, Maria Bata a obţinut voturile necesare pentru a accede în finala castingului Martini Royale, care va avea loc la Milano.
"În verile studenţeşti am început să merg la castinguri şi să filmez reclame. Mi-am dat seama atunci că îmi place să “îmbrac" diverse roluri şi că mă simt bine în faţa camerei. Aşa că am ales să fac a doua facultate, cea de teatru, şi să combin modeling-ul cu filmările şi încet – încet cu scena teatrelor bucureştene", povesteşte Maria Bata, într-un interviu acordat www.zi-de-zi.ro.
"Pot spune că terminarea Facultăţii de Teatru şi întâlnirea cu scena şi cu publicul din primele piese de teatru în care am jucat, au reprezentat un moment important în viaţa mea. Este o situaţie exceptională pe care o viaţă obişnuită nu ţi-o poate oferi, să traversez mental şi alte destine în afară de al meu, să valorific la intensitate maximă toate nuanţele mele sufleteşti şi psihice, ajungȃnd în felul acesta mult mai departe în procesul de autocunoaştere", a răspuns fotomodelul cu privire la cel mai mare succes înregistrat până acum.
Strategia Martini de a alege imaginea brandului pentru 2013
Multinaţionala nu a ales doar clasicul casting pentru a găsi no