O firmă încearcă să dea lovitura pe piața cu un supliment alimentar destinat sănătății mintale, folosindu-se de drama familiilor care se confruntă cu boli necruțătoare precum Autism și Parkinson. Rudele oamenilor cu probleme sunt încurajate să recunoască că aceștia sunt o povară, că îi urăsc și că-și doresc să scape de calvarul de a-i avea în grijă.
"Nu e un copil special, nu te mai minți. E o povară, un chin. Eu cred că nu mai pot, cât să mai pot? De mine cine are grijă? Doamne, îmi pare rău, dar îl urăsc atât de tare. Vreau o viață normală", e mărturisirea unei mame de băiețel autist, interpretată de o actriță într-unul dintre videoclipurile postate pe site-ul campaniei.
Tot acolo se află și soluția întrebărilor ei. "El va suferi intodeauna de autism, insa cu un tratament corespunzator, terapie specializata, multa grija, rabdare si iubire, dar si cu un adjuvant precum Neuro Optimizer, vei avea parte de mai putine momente dificile si mai multa apropiere de copilul pe care il iubesti".
Campania a strârnit reacții dure în rândul psihiatrilor, care atrag atenția că societatea trebuie să înțeleagă că adevăratul monstru este boala și nu omul din fața noastră.
"E cel mai murdar gest pe care l-am intalnit, vreodata, intr-un mesaj public. Cuvinte primitive, persoane nevrotice al caror portret ar apartine unui Cimitir al Invalizilor. Da, in Romania exista parinti care isi urasc copiii, exista copii care isi urasc parintii, exista oameni care isi urasc oamenii de langa ei. E abominabil, e nedemn, e strigator la cer, e o palma data meseriei mele si miilor de oameni pe care i-am intalnit, si a sutelor de prieteni, confrati, colegi care, anonim, lupta in aceleasi transee pentru binele pacientilor lor. Zi dupa zi. Fara disperare, fara patima. Doar multa, multa dragoste, empatie, curiozitate de a vedea ce e dincolo de spectacolul grotesc pe care il arata uneori