Numărul de maşini second-hand importate în România a crescut cu 83% în primele nouă luni, la peste 120.000 de unităţi. Numărul maşinilor reînmatriculate a scăzut cu 14% în perioada de referinţă, la 254.000 de unităţi, arată o analiză auto.ro.
Volkswagen este lider pe segmentul importurilor auto second-hand, cu peste 29.000 de maşini înmatriculate, în creştere cu 94% comparativ cu perioada similară din 2011. Clasamentul realizat de Auto.ro este completat de Opel (24.500 de unităţi), Ford (15.500), Audi (7.500 de unităţi) şi BMW (6.500 de unităţi). Piaţa maşinilor noi înmatriculate în România a înregistrat un declin de 12%, ajungând la aproximativ 49.000 de unităţi în primele nouă luni.
Dacia conduce topul înmatriculărilor de maşini noi, cu peste 11.800 de unităţi, cu 25% mai puţine comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Urmează Volkswagen (peste 5.700 de unităţi înregistrate), Skoda (4.800) şi Ford (3.700).
Numărul de maşini second-hand importate în România a crescut cu 83% în primele nouă luni, la peste 120.000 de unităţi. Numărul maşinilor reînmatriculate a scăzut cu 14% în perioada de referinţă, la 254.000 de unităţi, arată o analiză auto.ro.
Volkswagen este lider pe segmentul importurilor auto second-hand, cu peste 29.000 de maşini înmatriculate, în creştere cu 94% comparativ cu perioada similară din 2011. Clasamentul realizat de Auto.ro este completat de Opel (24.500 de unităţi), Ford (15.500), Audi (7.500 de unităţi) şi BMW (6.500 de unităţi). Piaţa maşinilor noi înmatriculate în România a înregistrat un declin de 12%, ajungând la aproximativ 49.000 de unităţi în primele nouă luni.
Dacia conduce topul înmatriculărilor de maşini noi, cu peste 11.800 de unităţi, cu 25% mai puţine comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Urmează Volkswagen (peste 5.700 de unităţi înregistrate), Skoda (4.800) şi Ford (3.700).