Ziua oraşului se apropie vertiginos (14 octombrie) şi nu cred că a rămas vreun chişinăuian cu cont pe Facebook care nu a văzut spotul „Chişinău, eu te iubesc” / „Кишинёв, я люблю тебя / „Chisinau, I love you”. Ei şi dacă a rămas, acum aveţi ocazia să-l (re)vedeţi.
Nu ştiu cum se face dar atunci când mie îmi place vreun spot, până ajung în faţa computerului să scriu despre asta pe blog, aud cel puţin zece păreri negative. Moldoveanul nu a fost creat pentru a aprecia ceva, el a fost inventat să critice şi să scuipe răutăţi gratuite. Poate fiecare naţiune are moldovenii ei, dar nu-i pe asta.
Mie spotul îmi place. Din simplul motiv că în timp ce unii se plâng că în oraşul ăsta n-ai ce vedea/vizita/recomanda, s-a găsit o mână de oameni care ne arată contrariul. Este fraţilor, şi avem cu ce. Păcat doar că trebuia să fie o mână de ruşi cei care să ne deschidă ochii, dar eu nu sunt rasistă, deci le mulţumesc tare mult pentru efort, concept, realizare şi un produs final de excepţie (părerea mea). „Наш город – это наше отражение в его окнах и наше вдохновение.”
„Oraşul nostru este reflexia noastră în geamurile sale şi sursa noastră de inspiraţie.”
Partener – Viknograd SRL. Ideea – Sever & Promarketing SRL
Producţie - 45 Extreme Production: Alex Bred, Anton Sharinskii, Alexx Bodylev,
Denis Mardari. Music – „Wolf Gang – The King and All Of His Men”.
Unicul lucru care m-a deranjat la acest spot a fost informaţia prezentată doar în limba rusă. Aş fi preferat şi vreo două rânduri în română că şi basarabenii îşi pun termopane, deci se puteau include şi ei în target (n.r. public ţintă), dar e alegerea lor.
În rest, un spot cu care mă mândresc. Timing-ul (n.r. timpul) e cât se poate de potrivit, subiectul este actual şi neexplorat până acum, iar parteneriatul cu o companie de termopane nu mă deranjează deloc. Bine că au avut inspiraţia