Samsung Electronics a încheiat un acord cu compania anglo-suedeză de servicii de furnizare online de muzică Spotify, care va permite accesul direct al conţinutului prin televizoarele produse de grupul sud-coreean, pentru început în unele ţări vest-europene, relatează Wall Street Journal.
Acordul conferă Samsung o nouă cale de promovare a televizoarelor, în timp ce încurajează utilizatorii să se aboneze la serviciile Spotify, în loc să acceseze ofertele gratuite ale acestei companii susţinute de publicitate. Parteneriatul vine într-o perioadă în care companiile tehnologice luptă să se poziţioneze pe piaţa serviciilor de furnizare online de muzică, aflate în dezvoltare şi care ar putea devansa vânzările de CD-uri, ca principală sursă de venituri pentru casele de producţie.
În urma acordului, televizoarele Samsung vor fi dotate cu o aplicaţie adaptată la ecranele TV, iar utilizatorii vor avea nevoie se se aboneze la servicii Spotify prin televizoarele companiei sud-coreene. Aplicaţia va fi deocamdată disponibilă în anumite state europene, între care Marea Britanie, Franţa, Germania şi ţările scandinave. Acordul vine după acorduri similare încheiate de Samsung cu companii precum Microsoft şi Skype.
Samsung Electronics a încheiat un acord cu compania anglo-suedeză de servicii de furnizare online de muzică Spotify, care va permite accesul direct al conţinutului prin televizoarele produse de grupul sud-coreean, pentru început în unele ţări vest-europene, relatează Wall Street Journal.
Acordul conferă Samsung o nouă cale de promovare a televizoarelor, în timp ce încurajează utilizatorii să se aboneze la serviciile Spotify, în loc să acceseze ofertele gratuite ale acestei companii susţinute de publicitate. Parteneriatul vine într-o perioadă în care companiile tehnologice luptă să se poziţioneze pe piaţa serviciilor de furnizare online