Lansate în urmă cu o săptămână la Salonul Auto din capitala Franţei, noul Logan pleacă de la 7.700 de euro, preţ pentru Europa de Vest, în timp ce Sandero va costa în România de la 6.990 euro, iar Stepway 10.800 euro, ambele cu TVA inclus
Dacia intră într-o nouă eră. La peste opt ani de la lansarea primului model Logan, care şi-a propus să atace segmentul "low-cost” oferind o tehnologie ce fusese deja probată la nivel occidental, constructorul de la Mioveni a prezenta, pe 27 septembrie, la Salonul Auto de la Paris, noua generaţie a acestei maşini. În plus, Dacia a dezvăluit şi noul Sandero, care vine la doar patru ani de la lansarea predecesorului original, împreună cu versiunea nouă a lui Stepway.
Pentru Logan, deocamdată este cunoscut doar preţul pentru Franţa. Maşina va pleca de 7.700 de euro, urmând să fie disponibilă la comandă în România de la sfârşitul acestui an. Sandero, în schimb, poate fi comandată de la 1 octombrie, iar preţurile pentru România pleacă de la 6.990 euro. Stepway vine de la aceeaşi dată, contra a 10.800 euro, ambele preţuri cu TVA inclus.
Dacia Logan este schimbată în bine mai ales la nivelul designului. Partea frontală emană robusteţe şi pare mai degrabă de influenţă teutonă decât franceză. Grila radiatorului este masivă, fermă, iar farurile nu mai dau senzaţia de subdimensionare ca în cazul primei generaţii. Portbagajul, un argument al primei generaţii, oferă şi acum o valoare de 510 litri.
Cei de la Dacia n-au uitat nici că Sandero a prins excelent la export, iar nol val al compactei speră să-şi consolideze poziţia din vestul Europei. Ca aspect, maşina are dimensiunile unui Renault Clio, dar seamănă mai mult cu un Volkswagen Polo. Liniile sale sunt acum mai rafinate, în timp ce partea frontală este bine pusă în valoare de grila cu două bare cromate. O mare provocare este şi versiunea Stepway, ca