SoundCloud este un startup promiţător din Berlin a cărui misiune este de a face web-ul să vorbească, de a transforma felul în care sunetele sunt utilizate în mod tradiţional şi de a le face la fel de populare pe web precum textele, imaginile şi videoclipurile.
David Noel este VP Community în cadrul SoundCloud şi conduce un grup de 15 Community Managers şi Community Support Specialists. Obiectivul echipei sale este de a dezvolta şi susţine comunitatea evangheliştilor SoundCloud din întreaga lume oferindu-le o experienţă unică de customer service şi susţinând iniţiativele ce au ca rezultat dezvoltarea comunităţii. În afara companiei, David este vocea SoundCloud, iar pe plan intern este reprezentantul utilizatorilor şi al comunităţii. Am stat de vorbă cu David despre start-up-uri şi ingredientele necesare pentru a construi o companie de succes.
David crede că startup-urile din Europa de Est în general, şi cele româneşti în particular, au potenţialul de a se dezvolta în afaceri de succes la nivel global, iar în luna noiembrie va avea ocazia să vadă acest lucru: el va veni în România pentru a participa la How to Web, cea mai importantă conferinţă despre antreprenoriat şi tehnologie din Europa Centrală şi de Est.
Spune-ne câteva cuvinte despre SoundCloud. Care sunt motivele pentru care compania s-a bucurat un asemenea succes?
SoundCloud este lider mondial al platformelor sociale pentru sunete, care permite oricărui utilizator să creeze, să înregistreze, să promoveze şi să îşi distribuie fişierele audio pe web într-o manieră simplă, accesibilă şi bogată în funcţionalităţi. Facilităm activitatea creatorilor de sunete care îşi doresc să distribuie, să difuzeze, să urmărească şi să promoveze materialele lor pe reţele sociale ca Facebook, Twitter, Tumblr sau Pinterest, aparate mobile (iOS şi Droid), în comunitatea SoundCloud, sau p