După ce în primul sezon “Las Fierbinti” a înregistrat cel mai bun debut al unui serial românesc din ultimii 10 ani, episodul difuzat aseară de ProTv, 11 octombrie, a adus un record de audienţă pentru serialul de comedie. Potrivit cifrelor de audienţă transmise de postul de televiziune din Pache, aproape 3 milioane de români au urmărit serialul “Las Fierbinţi” în minutul de maximă audienţă - 20.59, cuceriţi de irezistibilul Celentano (Adrian Văncică) şi invenţia sa care smulge hohote de râs: hidrocentrala sexuală.
Datele mai arată că, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro Tv a înregistrat cu “Las Fierbinţi” o medie de 11,8 puncte de rating şi 26,1% cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1, principalul competitor obţinea valori de aproape trei ori mai mici, respectiv 4,6 puncte de rating şi 10,1 % cotă de piaţă.
Şi pe publicul din mediul urban Pro Tv a fost lider cu o medie de 10,1 puncte de rating şi 19,6 % cotă de piaţă, faţă de Antena 1 care avea doar 4,5 puncte de rating şi 8,7 % cotă de piaţă.
La nivelul întregii populaţii a ţării, serialul de comedie a condus cu 11,3 puncte de rating şi 21,1 % cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 avea 4,4 puncte de rating şi 8,2 procente din cota de piaţă. Pe publicul său ţintă, în minutul de maximă audienţă - 21.10, “Las Fierbinţi” a obţinut un vârf de audienţă de 15,1 puncte de rating şi 32,2 % cotă de piaţă.
După ce în primul sezon “Las Fierbinti” a înregistrat cel mai bun debut al unui serial românesc din ultimii 10 ani, episodul difuzat aseară de ProTv, 11 octombrie, a adus un record de audienţă pentru serialul de comedie. Potrivit cifrelor de audienţă transmise de postul de televiziune din Pache, aproape 3 milioane de români au urmărit serialul “Las Fierbinţi” în minutul de maximă audienţă - 20.59, cuceriţi de irezistibilul Celentano (Adrian Văncică) şi i