Străzile din Londra ascund, la 70 de metri sub asfalt, o reţea subterană de tuneluri pline de umezeală, pustii şi abandonate, scrie Daily Mail.
Aici se găseşte o reţea de cale ferată subterană, utilizată la transportul poştal, care a fost abandonată în 2003. În prezent, o firmă de arhitectură a avut ideea de a transforma spaţiul într-o grădină subterană de ciuperci. Aceasta este proiectată să se constituie într-o experienţă urbană, unde vizitatorii pot porni într-o adevărată expediţie subterană, intrarea şi ieşirea făcându-se prin tunelurile de la nivelul străzii.
”Tunelurile oferă mediul ideal pentru o fermă urbană de ciuperci unde lumina naturală va pătrunde printr-o serie de <
Până în anul 2003, pe reţeaua feroviară subterană au fost transportate şapte milioane de scrisori şi colete din Londra in fiecare an.
Serviciul de tren subteran fără pilot a fost înaugurat în 1927. Reţeaua are o lungime de 37 de km, făcând legătura între estul şi vestul Londrei.
Iniţial, linia de cale ferată pentru transport poştal funcţiona 22 de ore pe zi, cu un personal în trei schimburi. Ulterior, acest serviciu a fost redus la 19 ore pe zi, 286 de zile pe an.
Închiderea acestui serviciu de transport a intervenit atunci când Royal Mail a anunţat linia că devenit nerentabilă, cu pierderi de 1,5 milioane de euro pe zi.
Străzile din Londra ascund, la 70 de metri sub asfalt, o reţea subterană de tuneluri pline de umezeală, pustii şi abandonate, scrie Daily Mail.
Aici se găseşte o reţea de cale ferată subterană, utilizată la transportul poştal, care a fost abandonată în 2003. În prezent, o firmă de arhitectur