Stirea publicata miercuri in exclusivitate de Wall-Street.ro privind disparitia lui Cristian Sima a devenit breaking news in toata presa. Amploarea subiectului a generat foarte multe speculatii, asocieri nefericite si informatii pe surse. Wall-Street.ro a investigat in continuare subiectul. Citeste in continuare explicatiile oferite de avocatul unor clienti pagubiti, firul evenimentelor dar si cele mai importante declaratii si reactii aparute pe acest subiect.
Primele suspiciuni au venit din partea unui client, unul dintre putinii care nu aveau cont discretionar la WBS Holding, ci trimitea ordine catre angajatii companiei. Acestea ajungeau la Cristian Sima, singurul care putea sa execute ordine de pe contul firmei inregistrata in British Virgin Islands, al carei cont era deschis la o banca elvetiana.
Dupa mai multe incercari, intai de a trimite ordine si apoi de a scoate bani, clientul a constatat ca solicitarile sale au ramas fara niciun raspuns din partea lui Sima. Asa ca primul pas a fost sa mearga la sediul WBS Romania, localizat in aceeasi cladire cu sediul WBS Holding.
Initial, a stat de vorba cu conducerea companiei, apoi a formulat o cerere scrisa prin care solicita retragerea banilor din cont. Raspunsul primit a fost: “Nu putem onora cererea dumneavoastra, singura persoana autorizata sa faca operatiuni pe contul WBS Holding este domnul Cristian Sima, cu care nu mai putem lua legatura de 10 zile”.
Investitorul si-a dat seama ca ceva nu este in regula, mai ales ca in aceeasi perioada, la sediul WBS erau mai multi clienti nemultumiti.
Urmatorul pas a fost sa contacteze un avocat. Astfel, in cursul zilei de ieri, insotit de Dan Stoicescu, avocat in cadrul Constantinof si Asociatii, investitorul a mers din nou la conducerea WBS Romania. In prima faza s-a incercat gasirea unei forme de returnare pe cale amiabila a banilor, o