Ultima sticlă de Coca-Cola 0.25, un simbol al anilor 1950 și parte a culturii contemporane, a ieşit de pe linia de îmbuteliere din Winona, Minnesota, marți.
Fabrica din Winona, Minnesota, era ultima care mai producea sticlele de 0.25.
Din 1915, sticla, cu o formă foarte distinctă, a fost un simbol de dominare al companiei producătoare de băuturi răcoritoare. Ea a apărut în mod proeminent în campaniile publicitare Coca-Cola, chiar și în ultimii ani.
Dar, în zilele noastre, sticlele returnabile de sticlă au devenit depăşite – prea scumpe pentru a fi produse în epoca plasticului și aluminiului și mult prea mici pentru gusturile majorităţii americanilor.
Citeste mai mult pe RTV.NET
Ultima sticlă de Coca-Cola 0.25, un simbol al anilor 1950 și parte a culturii contemporane, a ieşit de pe linia de îmbuteliere din Winona, Minnesota, marți.
Fabrica din Winona, Minnesota, era ultima care mai producea sticlele de 0.25.
Din 1915, sticla, cu o formă foarte distinctă, a fost un simbol de dominare al companiei producătoare de băuturi răcoritoare. Ea a apărut în mod proeminent în campaniile publicitare Coca-Cola, chiar și în ultimii ani.
Dar, în zilele noastre, sticlele returnabile de sticlă au devenit depăşite – prea scumpe pentru a fi produse în epoca plasticului și aluminiului și mult prea mici pentru gusturile majorităţii americanilor.
Citeste mai mult pe RTV.NET