La scurt timp după prezentarea la Salonul Auto de la Paris, în premieră mondială, noul Range Rover îşi face apariţia şi pe piaţa din România. Schimbarea majoră faţă de precedentul model este că greutatea maşinii a fost redusă cu 420 de kilograme, grație structurii din aluminiu. Automat, asta se traduce prin performanțe mult mai bune, dar și un consum de carburant redus cu 20%. Noul Range Rover va fi produs în fabrica nou deschisă de la Solihull, Marea Britanie.
Versiunea de bază va fi dotată cu un motor diesel TDV6 de 3 litri și 258 cai putere. Producătorul anunță pentru acest motor un consum mediu de 7,5 litri la suta de kilometri și o accelerație de la 0 la 100 km/h în 7,9 secunde.
Clienții mai pot opta și pentru motorul diesel V8 de 4,4 litri și 339 cai putere. Versiunea de top are un motor V8 Supercharged pe benzină de 5 litri care produce 510 cai putere.
Anul viitor va fi lansată și o versiune hibridă, adică un ansamblu format dintr-un motor turbo-diesel și unul electric. Astfel, emisiile poluante vor fi reduse până la 163 g/km. Transmisia este asigurată de o cutie automată cu opt rapoarte.
Mașina va avea un preț de pornire de 94.116 euro cu TVA inclus pentru versiunea cu un motor diesel de 258 cai putere.
La scurt timp după prezentarea la Salonul Auto de la Paris, în premieră mondială, noul Range Rover îşi face apariţia şi pe piaţa din România. Schimbarea majoră faţă de precedentul model este că greutatea maşinii a fost redusă cu 420 de kilograme, grație structurii din aluminiu. Automat, asta se traduce prin performanțe mult mai bune, dar și un consum de carburant redus cu 20%. Noul Range Rover va fi produs în fabrica nou deschisă de la Solihull, Marea Britanie.
Versiunea de bază va fi dotată cu un motor diesel TDV6 de 3 litri și 258 cai putere. Producătorul anunță pentru acest motor un consum mediu de 7,5 litri la suta de