Cele mai importante modele de serie prezentate la actuala ediție a Salonului de la Paris își vor face intrarea în showroom-urile din România în lunile următoare Dacia Logan
Dacia Sandero
Ford Fiesta
Renault Clio IV
Peugeot 301
VW Golf VII
Mazda 6
Veşti nesperat de bune pentru piaţa auto din România. Salonul de la Paris (care îşi închide porţile mâine) a fost rampa de lansare a unei colecţii de maşini cu adevărat interesante. Începând chiar din această lună şi până la finele iernii care bate la uşă, cele mai multe noutăţi vor ajunge în showroom-urile autohtone.
Dacă nici noile modele Dacia – Logan 2 şi Sandero –, a şaptea generaţie VW Golf, berlinele de buget Peugeot 301 şi Seat Toledo, celebrele subcompacte Ford Fiesta şi Renault Clio sau ”Octavia mai mică şi mai ieftină” – noua Skoda Rapid – nu pot opri declinul vânzărilor de maşini noi, atunci cine ar mai putea-o face?
Sfârşitul acestui an
Trei modele de volum şi o extensie cu impact marginal în România a unei game premium deschid balul lansărilor din acest sezon chiar în această lună. Dacia aduce noul Sandero, o maşină care de acum arată suficient de bine (ca să nu mai vorbim şi de faptul că s-a şi ieftinit puţin) pentru a fi o ameninţare serioasă la adresa celei de a patra generaţii Renault Clio. Un SUV cu mare priză la public, Hyundai Santa Fe, dar şi break-ul BMW Seria 3 Touring completează calendarul lunii octombrie.
Logan 2 îşi va face apariţia pe piaţa locală cel mai probabil în noiembrie, odată cu un model – Peugeot 301 – care a învăţat câteva trucuri de la berlina low-cost primordială. Rămâne de văzut cât de jos pot coborî francezii preţurile şi dacă îşi doresc cu adevărat să devină o alternativă de luat în seamă. Skoda intră în acest joc cu, mai mult ca sigur, cea mai scumpă berlină i