Nu mai puţin de 23 de reclamaţii au ajuns, luna trecută, în atenţia comisarilor de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj. Cele mai multe nemulţumiri vin de la gorjenii care s-au plâns de deficienţele la serviciile de telefonie mobilă şi televiziune prin cablu. Soluţionate favorabil au fost 18 reclamaţii.
Nerespectarea clauzelor contractuale sau ambiguitatea datelor din contract sunt printre exemplele de neconformităţi care au adus şi luna trecută la CJPC, consumatori nemulţumiţi. Din cele 23 de plângeri înaintate, în 18 cazuri, acestea au fost rezolvate în avantajul consumatorilor, iar o soluţie similară se aşteaptă în alte patru plângeri. Principalele nereguli constatate de angajaţii CJPC o dată cu verificarea plângerilor ţin de o comunicare precară şi încălcarea unor drepturi vis-a-vis de clienţi din partea operatorilor economici, ignoranţi. Reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor au subliniat că majoritatea reclamaţiilor primite în luna septembrie sunt legate de furnizarea televiziunii prin cablu şi telefonie mobilă. Din cele 23 de reclamaţii primite de la consumatori, pentru 18 plângeri, soluţia a fost favorabilă, iar pentru alte două, în curs. Mai sunt doar trei reclamaţii care îşi aşteaptă răspuns. Nemulţumirile sunt legate preponderent de contractele cu furnizorii de servicii, cazuri în care obiecţiile aduse vizau fie nerespectarea grilelor de programe, fie semnalul nu era cel prevăzut în contract, cu întreruperi frecvent”, a declarat Daniela Michi, comisar şef Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Gorj.
De acord cu eficienţa CJPC
Gorjenii cred că de cele mai multe ori, plângerile înaintate instituţiei sunt întemeiate, dar modul în care sunt soluţionate depinde şi de cum se implică comisarii de la CJPC. Despre rolul lor, cei mai mulţi gorjeni au o părere bună. „Nu