Specialişti de renume se vor reuni vineri, 19 octombrie, de la orele 9:00, la Hotel InterContinental din Bucureşti, pentru conferinţa CSR 2012, "The New Geography of CSR & Sustainability". Evenimentul organizat de Medien Conferences şi Saga Business & Community a ajuns la cea de-a şaptea ediţie şi îşi propune să aducă la aceeaşi masă de discuţii specialişti ai domeniului, astfel încât să ofere participanţilor ocazia de a dezbate studii de caz de succes, dar şi de a analiza potenţiale soluţii pentru provocările din acest domeniu.
Vor fi abordate studii de caz prin care participanţii pot vedea cum poţi să îţi implici şi să loializezi clienţii prin programe de responsabilitate socială corporatistă, care sunt diferenţele între practicile globale şi locale, cum anume este cel mai indicat să îţi comunici iniţiativele prin social media. Pentru a oferi o paletă cât mai largă de studii de caz, organizatorii au invitat atât nume cu greutate din multinaţionale, cât şi din agenţiile care gândesc şi implementează în mod eficient programele de CSR ale companiilor.
Invitaţii vor încerca să găsească răspuns întrebătrilor precum: Cum pot promova corporațiile practicile de sustenabilitate în diferite tări, culturi și nevoi, în contextul globalizării? Cum afecteaza aceste practici recuperarea economică? Care dintre subiectele de sustenabilitate şi CSR sunt cele mai atractive în blogosferă? Cum să crești gradul de conștientizare și popularitate al programelor de CSR prin produsele tale?
În cadrul conferinţei CSR 2012, "The New Geography of CSR & Sustainability" vor vorbiLavinia Toma, Head of Corporate Communications, Henkel România, Cristian Birta, Blogger, Leszek Jakubowski, Consultant International, Investors In People Romania, Yves Nissim, Deputy Chief CSR Officer, Orange Group,Jean Istasse, General Manager, Sodexo, Dana Dobrescu, Communications Manager, Un