A avea un website pentru business-ul tau pare un lucru evident pentru unii, insa, chiar si in SUA, se pare ca 50% din IMM-uri nu au inca nici macar un site schita. Cel mai probabil, chiar daca nu exista statistici oficiale, situatia sta la fel sau mai rau si in Romania. Pentru multi clienti, prezenta ta pe web este si prima impresie despre afacerea ta.
Devine insa critic sa detii un site care arata ceea ce faci si cine esti.
Daca inca nu ti-ai creat un website, aceste instrumente internationale, ieftine, te pot ajuta sa iti construiesti o prezenta online profesionala, scrie Entrepreneur.com.
1. Get Your Business Online a Google
GYBO.com este incercarea Google de a incuraja IMM-urile sa isi creeze propria prezenta digitala. Compania a creat un toolkit online pentru crearea de website-uri si, in SUA, organizeaza chiar si evenimente de promovare a solutiei business.
Pe GYBO.com poti alege numele site-ului si design-ul de baza al acestuia dintr-o multitudine de template-uri care sunt customizabile. Apoi poti adauga continut si site-ul este gata pentru a primi vizitatorii.
Cine ar trebui sa il foloseasca: proprietarii de business care nu au notiuni avansate de progrmare si nu vor sa angajeze un dezvoltator web.
Costuri: Google ofera instrumentele de creare a website-ului si ti-l gazduieste timp de un an, gratuit. Dupa aceea, costul se ridica la 7$/luna.
2. Homestead Citeste si:Cum arata �universul� internetului: Site-urile romanesti pe harta cu peste 350.000 de adrese web [FOTO]Basescu vrea redeschiderea mineritului pentru crearea de locuri de muncaAndroid incarca cu 50% mai repede paginile web decat iPhone 4
Homestead ofera optiuni pentru crearea website-ului, hostarea si analize de baza, totul intr-un format simplu bazat pe template-uri. Design-urile sunt in functie de specificul business-ului, venind cu i