Trustul Time vrea să încerce o strategie de unificare a printului cu digitalul atunci când vine vorba de vânzarea de publicitate
Compania vrea să nu mai pună accent pe cititorii individuali ai unei reviste anume, ci să construiască audienţe, precum fac şi Google sau Yahoo
Page Thompson, CEO al Omnicom Media: "Noua abordare privind audienţele vine la momentul potrivit"
Preşedintele Time Inc, Laura Lang, angajată anul trecut pentu a redresa compania, are în plan unificarea printului cu online-ul atunci când vine vorba de vânzarea de publicitate. Ea vrea să ofere clienţilor posibilitatea de a se promova în toate cele 21 de reviste deţinute de Time, atât pe online, cât şi în ediţiile tipărite, ajungând astfel la o audienţă potenţială de 127 de milioane de oameni, dintr-o singură lovitură. Noua abordare reprezintă o "pauză" de la strategia anterioară, când s-a pus accent pe campanii separate de marketing pentru fiecare brand al trustului de presă.
Time Inc, divizia Time Warner care are cele mai proaste performanţe, se confruntă cu o cerere lentă pentru publicitate şi cu o tranziţie către online.
În prima jumătate a acestui an, veniturile din publicitate ale grupului editorial au scăzut cu 6%, la 855 milioane dolari, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce veniturile din abonamente au avut un declin de 7%, la 581 milioane dolari.
"Câteodată ai nevoie de print, altădată de digital"
"Trebuie să fim acolo unde sunt cititorii - câteodată ai nevoie de print, altădată de digital", a spus Laura Lang, explicând că acele companii care investesc în publicitate gândesc la fel.
Laura Lang, care a ocupat înainte de a lucra pentru Times o funcţie de director în agenţia Digitas, parte a Publicis Groupe, consideră că abordarea pe care o propune este una care va avea succes, întrucât companiile sunt obişn