Premieră în ultimii 20 de ani: Coca-Cola lansează în Marea Britanie sticla de 375 ml.
După 20 de ani, gigantuul american Coca-Cola a anunţat lansarea unei nou ambalaj pe piaţa din Marea Britanie. Este vorba despre o sticlă de 375 de mililitri, puţin mai mare decât tradiţionala cutie de aluminiu.
Compania americană vorbeşte despre o “inovaţie majoră” care, într-o zi, ar putea aduce sfârşitul celebtei cutii de aluminiu. Deşi Coca-Cola vorbeşte despre preţul avantajos al băuturii în noul ambalaj “pocket size”, presa britanică remarcă totuşi că nu este chiar aşa: o cutie standard de 330 ml costă, în supermarket, 59 de pence (echivalentul a 3,3 lei), iar noua sticlă, mai mare cu doar 14%, este mai scumpă cu 50%, preţul fiind de 90 de pence. Evident, preţul pe cantitate este mai mare şi dacă se face comparaţia cu băutura vândută în sticle de 0,5 litri.
Mai mult pe Economica.net
Premieră în ultimii 20 de ani: Coca-Cola lansează în Marea Britanie sticla de 375 ml.
După 20 de ani, gigantuul american Coca-Cola a anunţat lansarea unei nou ambalaj pe piaţa din Marea Britanie. Este vorba despre o sticlă de 375 de mililitri, puţin mai mare decât tradiţionala cutie de aluminiu.
Compania americană vorbeşte despre o “inovaţie majoră” care, într-o zi, ar putea aduce sfârşitul celebtei cutii de aluminiu. Deşi Coca-Cola vorbeşte despre preţul avantajos al băuturii în noul ambalaj “pocket size”, presa britanică remarcă totuşi că nu este chiar aşa: o cutie standard de 330 ml costă, în supermarket, 59 de pence (echivalentul a 3,3 lei), iar noua sticlă, mai mare cu doar 14%, este mai scumpă cu 50%, preţul fiind de 90 de pence. Evident, preţul pe cantitate este mai mare şi dacă se face comparaţia cu băutura vândută în sticle de 0,5 litri.
Mai mult pe Economica.net