Campania „Urăşte!" a firmei Secom prin care promovează promovează un produs distribuit în farmacii şi care ar avea efect benefic pentru funcţiile cerebrale s-a transformat în „Iubeşte-i", însă mesajul este în continuare dezaprobat de Federaţia pentru Drepturi şi Resurse pentru Persoanele cu Tulburări în Spectrul Autist (FEDRA).
Încercarea companiei Secom de a continua campania „Urăşte!" cu o alta cu mesajul „Iubeşte-i!", prin care intenţionează strângerea de fonduri pentru bolnavi nu este văzută cu ochi buni de rudele acestora. Astfel, părinţii copiilor cu autism, familiile vârstnicilor afectaţi de Alzheimer, dar şi organizaţiile care luptă pentru drepturile bolnavilor consideră inutilă şi insuficientă această a doua parte a campaniei care oferă informaţii despre bolile neuropsihice şi promovează un produs curativ pentru afecţiunile cerebrale. Organizatorii campaniei intenţionează să strângă fonduri pentru bolnavi, însă modul în care o fac îi revolt pe părinţi.Pe noul website, www.iubeste-i.ro, se încearcă sensibilizarea publicului prin următorul mesaj: „Până acum te-ai revolatt şi ai arătat că-şi pasă. Mai poţi face un pas donând 1 euro pentru ajutorarea celor afectaţi de autism, ADHD, Alzheimer şi Parkinson“.
Campanie pentru autism cu mesajul „Urăşte-ţi băieţelul!“. Zeci de părinţi s-au revoltat
VIDEO Marş pentru copiii cu autism la Iaşi FOTO
„Considerăm că baza campaniei a fost greşită, iar continuarea, încropită la repezeală, domeniul web iubeşte-i.ro fiind cumpărat pe 10 octombrie 2012, conform ROTLD, şi imaginea folosită pe noul site, copiată de pe internet, este o dezinformare şi nu reuşeşte decât să accentueze distresul emoţional la care au fost supuse familiile copiilor cu TSA. Încercarea de a strânge bani din presupuse donaţii de pe partea negativă a campaniei denotă neprofesionalism şi necunoaşterea modului în care funcţioneaz