Câștigătorii concursului “MIRA TELECOM te provoacă - Câștigă în joacă!” s-au simțit provocați de gradul de dificultate al temei “Puzzle” și au fost puși în situația de a învăța soluții IT noi pentru a putea crea jocul.
Adrian Brojbeanu (premiul I), Octav Lupu (premiul II) și Ovidiu Nica (premiul III), toți elevi la Colegiul Național Cantemir Vodă spun că tema concursului li s-a părut inițial destul de dificilă, dar acest lucru i-a motivat și mai mult să-și demonstreze faptul că sunt capabili să creeze jocuri cu un asemenea grad de dificultate. MIRA TELECOM i-a premiat pe câștigători cu echipamente hi-tech.
“A fost dificil faptul că eu nu am mai creat un joc cu aceasta temă. A trebuit să descopăr niște caracteristici specifice temei ,,Puzzle'' . Dar am vrut să văd dacă pot realiza ceva care chiar să merite, aceasta a fost motivația principală.” a spus Ovidiu Nica.
Câștigătorul locului I, Adrian Brojbeanu, obișnuit cu concursurile de acest gen a întâmpinat dificultăți în construcția sistemului de mișcare. “A fost un subiect nou pentru mine și tot ce am făcut pentru acest concurs am învățat în timp ce îmi dezvoltam ideea, însă per total nu mi s-a părut foarte dificil. Puțin dificilă a fost crearea sistemului de mișcare deoarece dacă nu aveam un 'sol' destul de mare, personajul nostru putea pur și simplu să cadă prin el. Această problemă a dus la crearea a două sisteme de mișcare similare urmând ca apoi să mă întorc la primul meu sistem și să modific doar puțin din el.” a spus Adrian Brojbeanu. El spune că a învățat să lucreze în programul Flash special pentru a putea crea acest joc și s-a inspirat în alegerea temei din alte două jocuri foarte cunoscute "Super Mario" și “Bounce”.
Octav Lupu și Ovidiu Nica au avut ca surse de inspirație chiar liceul la care învață. “Pozele cu elevii Colegiului Național Cantemir Vodă, postate pe pagina de