Grupul Leo Burnett lansează în această toamnă o nouă companie, 8team, prin care îşi consolidează pe termen lung strategia grupului în domeniul digital.
Pentru piaţa de media şi marketing din România, înfiinţarea de agenţii specializate vine ca o tendinţă naturală de aliniere la evoluţia pieţei internaţionale de profil. Astfel, pe pieţele mature care alocă online-ului mai mult de 10% din bugetele de publicitate, companiile specializate în CRO sunt deja o realitate.
Noua agenţie este specializată în optimizarea campaniilor derulate în mediul digital ce au drept scop conversia online. În cadrul grupului de comunicare, 8team este compania care îşi propune să maximizeze eficienţa investiţiilor media online pentru clienţii săi, cu scopul de a asigura profitabilitatea pe termen lung.
"Lansarea 8team pe piaţa din România se înscrie perfect în strategia pe termen lung a grupului Leo Burnett. Având în vedere penetrarea digitalului în zona de business şi a cotidianului, în general, decizia de a aduna o echipă de specialişti dedicaţi maximizării potenţialului acestui mediu vine ca un pas firesc", a declarat Ştefan Iordache, COO Leo Burnett Group.
Cunoscute internaţional sub denumirea de Conversion Rate Optimization (CRO), serviciile 8team vizează în special acele companii care urmăresc maximizarea vânzărilor, dar şi a altor obiective de marketing precum generarea de lead-uri, de user engagement, de trafic sau de fidelizare. "Ideea acestei divizii este modalitatea prin care ne dorim să răspundem unor provocări cu care se confruntă multe companii, care nu au găsit încă în online o sursă de profit şi nici doza de predictibilitate a acestui mediu. Astfel, oferim clienţilor noştri servicii care rezolvă probleme reale de business", a declarat Cosmin Năstasă, Managing Partner 8team.
Abordarea 8team presupune analiză şi intervenţie după rigori ştiinţifice