eMAG a deschis la Braşov un nou showroom în care expune peste 500 de produse şi accesorii. Cu o suprafaţă de 350 mp şi un spaţiu de vânzare de 275 mp, noul showroom face parte din strategia companiei de creştere a ratei de conversie a vizitatorilor care se informează în online, dar preferă încă să achiziţioneze din magazinele tradiţionale.
“Am înţeles de la început că ne asumăm şi un rol de educare a pieţei şi că este esenţial să fim prezenţi şi local în ţară, prin showroom-uri în care clientul să poată vedea produsele pe care le doreşte sau de unde să ridice comenzile plasate deja online”, a declarat Lucia Ciucă, Director Marketing eMAG. “Există încă mulţi clienţi care se informează online, dar preferă să cumpere din magazine” a explicat Lucia Ciucă.
Prin lansarea noului showroom, spaţiul total de expunere pentru produsele distribuite de eMAG se apropie de 3.000 mp. Cel mai mare showroom al companiei este cel din Bucureşti, cu o suprafaţă totală de 1.300 mp, urmat de cel din Braşov, de 350 mp şi de cele din Constanţa şi Craiova. eMAG este prezent în teritoriu, prin showroom-uri proprii, şi în oraşele Timişoara, Iaşi, Ploieşti şi Cluj Napoca.
„Am optat pentru o investiţie în Braşov datorită numărului mare de braşoveni care sunt deja clienţi eMAG şi a oportunităţilor oferite de acest oraş”, menţionează Lucia Ciucă. „Am ales să fim prezenţi aici cu aproape toate produsele disponibile în cadrul showroom-ului din Bucureşti pentru că estimăm un număr important de comenzi pe toate categoriile de produse. Braşovul este un oraş cu o populaţie tânără, cosmopolită şi foarte activă în mediul online”, adaugă Lucia Ciucă.
Anul acesta eMAG a investitit şi în extinderea spaţiului de expunere din showroom-ul Crângaşi, suprafaţa acestuia dublându-se ca urmare a mutării birourilor companiei într-un nou sediu în Pipera. Showroom-ul di