România va fi țara invitată la Lu.Be.C. 2012, eveniment de referință în domeniul promovării patrimoniului cultural și al inovației tehnologice pentru cultură și marketing teritorial, care are loc la Lucca, în Italia, în perioada 18-20 octombrie, sub Înaltul Patronaj al Președintelui Republicii Italiene.
Participarea la acest eveniment are loc în cadrul unui parteneriat realizat de OMA VISION, firmă de consultanță strategică în comunicare, și PROMO PA Fondazione, organizatorul manifestării.
România va fi reprezentată prin Festivalul și Concursul Internațional George Enescu, compania ReadForward, specializată în soluții tehnologice pentru sectorul cultural, agenția Eroii de Joi specializată în branding pentru proiecte culturale și educaționale, precum și de OMA VISION, în calitate de partener internațional al evenimentului.
Spațiul dedicat României va arăta cum a evoluat Festivalul Enescu de la un eveniment de muzică clasică, creat în 1958 în memoria marelui compozitor român al cărui nume îl poartă, la un brand cultural de țară. De asemenea, vor fi prezentate în premieră informații despre ediția a XXI-a a festivalului, care va avea loc în septembrie 2013, precum și aplicații tehnologice pentru produse culturale.
“Am gândit participarea la această manifestare pentru a demonstra că România are atât bunuri culturale de valoare internațională, cât și experți în tehnologii novatoare, branding și comunicare care pot să le promoveze creativ. România va fi prezentată la Lu.Be.C. de unul dintre cele mai cunoscute evenimente culturale ale sale - Festivalul și Concursul Internațional George Enescu – și de companii tinere din tehnologie și comunicare, care au contribuit la transformarea acestuia într-un brand cultural de țară. Este așadar un mix între tradiție și modernitate care arată evoluția unui bun cultural datorită mijloacelor moderne de comun