Pasagerii care aterizează pe cel mai mare aeroport din ţară, Henri Coandă (Otopeni) din Bucureşti, şi care vor să facă transferul spre centrul oraşului cu un taxi cu tarif normal (1,39 lei pe kilometru) şi nu cu unul cu tarif de 3,5 lei pe kilometru (cum găsesc chiar la ieşirea de la sosiri) se văd în continuare puşi în situaţia de-a trage de bagaje în plină stradă, pe un drum de aproape câteva sute de metri, pentru a ajunge în zona numită "ceas", în afara perimetrului aeroportului.
Aici încearcă taxiurile chemate la comandă cu tarif de 1,39 lei pe kilometru să îşi aştepte clientul câteva minute, deşi oprirea este interzisă. Pe de o parte, cei de la securitatea aeroportului îi fluieră ca să plece din această zonă, pe de altă parte, taximetriştii se grăbesc să pună cât mai repede bagajele clientului în maşină.
Deşi autorităţile au sporit securitatea aeroportului mărind numărul angajaţilor SRI, Jandarmeriei şi Poliţiei, în zona "ceas", unde îşi aşteaptă pasagerii taxiul la comandă, reuşesc să se strecoare şi taximetrişti cu tarif normal, care nu sunt chemaţi la comandă, ci încearcă să prindă un client care nu vrea să plătească 3,5 lei unui taximetrist aflat chiar în faţa zonei sosiri a aeroportului.
Această situaţie nu este una nouă. Deşi se tot repetă în ultimii ani, niciunul dintre miniştrii transporturilor nu a văzut anormalitatea ei.
După incidentul tragic cu japoneza ucisă, acostată în aeroportul Otopeni de un tânăr care a dus-o la un taxi, reacţiile cititorilor ZF nu au întârziat să apară, aceştia solicitând rezolvarea situaţiei cu taximetriştii.
O parte din pasagerii aeroportului aleg să facă transferul în oraş cu un taxi cu tarif normal, 1,39 lei pe kilometru, refuzând să se urce într-un taxi cu tarif de 3,5 lei, autorizat de aeroport să opereze chiar în faţa zonei sosiri. Asta pentru că diferenţa de bani în cazul unei curse până î