Romania nu are autostrazi. Infrastructura rutiera romaneasca, o bomba cu ceas. Craterele din drumurile nationale au facut noi victime. Acestea pot fi, fara doar si poate, noi titluri de presa, similare altor mii, aparute de-alungul ultimilor 22 de ani, dar care nu au reusit sa acopere nici pana astazi groapa imensa a Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri din Romania (CNADNR) in care s-au scurs miliarde de euro.
Una dintre capusele care au supt milioane de euro anual din vistieria CNADNR este si societatea Plastidrum, parte a Plastiroute Elvetia. Ingineriile financiare intreprinse de Plastidrum, societate care are ca obiect principal de activitate securitatea rutiera arata inca o data impotenta statului si a autoritatilor abilitate de a opri scurgerile financiare din sistemul CNADNR controlat fireste de baietii destepti.
Cazul Plastidrum pare a fi unul de notorietate in mediul de afaceri de profil, monopolul detinut de aceasta companie pe piata elementelor de securitate rutiera fiind unul impus de interese financiare de gasca si nu de vreo alt` parghie legala.
Aşa se face ca, într-o proportie covarsitoare, lucrarile pentru siguranta drumurilor nationale sunt puse pe tava din 1996 si pana astazi, companiei Plastidrum. Monopol pe 16.000 de kilometri de drumuri nationale.
Citeşte un reportaj uimitor făcut de colegii noştri de la www.incomemagazine.ro
Romania nu are autostrazi. Infrastructura rutiera romaneasca, o bomba cu ceas. Craterele din drumurile nationale au facut noi victime. Acestea pot fi, fara doar si poate, noi titluri de presa, similare altor mii, aparute de-alungul ultimilor 22 de ani, dar care nu au reusit sa acopere nici pana astazi groapa imensa a Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri din Romania (CNADNR) in care s-au scurs miliarde de euro.
Una dintre capusele care au supt mil