Amza Pellea a devansat la mare distanţă orice alt „competitor“ din Topul celor 10 branduri olteneşti de suflet, realizat de Gazeta de Sud în colaborare cu cititorii care şi-au exprimat opţiunea de vot. „Nea Mărin“ a scris istorie. Carismaticul personaj trăieşte şi astăzi prin prisma celor care şi-l amintesc şi care încă gustă umorul lui. Fiica lui Amza, Oana Pellea, le mulţumeşte prin intermediul nostru celor care l-au votat pe marele artist. Iată brandul de suflet al oltenilor care citesc GdS...
„Mă fraţâlor! Să vă spui ce mi se întâmplă (...)“. Aşa începea „Nea Mărin“ serile de Revelion. Când apărea el la televizor, oltenii erau ochi şi urechi. Limbajul comun, chiar popular, umorul oltenesc, folosirea perfectului simplu în exprimare, vestimentaţia şi cuvintele simple, cu care se identifică orice oltean, plus o doză mare de umor au făcut din artist un brand de suflet al nostru, al oltenilor. Amza Pellea trăieşte în sufletele noastre prin replicile antologice prin care a propovăduit umorul oltenesc. De la personajele sale Veta şi Sucă şi până la damigeana cu zaibăr, prazul din paporniţă şi curcanul Bismarc, „Nea Mărin“ este cel mai viu personaj din umorul nostru, care a făcut istorie de-a lungul veacurilor şi încă se menţine în memoria celor care l-au ascultat, l-au văzut în filme şi a celor care au avut onoarea să îl cunoască pe „Nea Mărin“, în carne şi oase: Amza Pellea. El s-a clasat pe primul loc în Topul brandurilor de suflet ale oltenilor, obținând nici mai mult, nici mai puţin de 66% din voturile cititorilor GdS, la distanţă de următorul brand clasat pe locul doi - zaibărul de Băileşti, un brand local creat tot de „Nea Mărin“.
Oana Pellea le mulţumeşte cititorilor GdS
Contactată de GdS, fiica marelui actor, Oana Pellea, s-a arătat bucuroasă de opţiunile oltenilor care au votat brandurile de suflet prin intermediul Gazetei de Sud. „Mă bucur