A patra generație a gamei Honda CR-V, expusă la începutul acestei luni la Salonul auto de la Paris, va fi prezentată vineri, la București. Honda CR-V
De la Paris, la București
Sursa: C. IONESCU
La fel ca și noul Range Rover, prima vedetă a celei mai recente ediții ”Mondial de l'Automobile” care a ajuns în România, SUV-ul japonez va apărea în showroom-urile autohtone abia la sfârșitului acestui an.
Din raţiuni superioare, Honda s-a străduit să plaseze CR-V-ul mai aproape de segmentul premium - Audi Q5, BMW X3 -, așadar, deasupra unor modele precum VW Tiguan, Toyota RAV4, Ford Kuga și (mai nou) Mazda CX-5.
Pe de altă parte, la nivelul dimensiunilor exterioare, noul CR-V (galerie foto și video AICI) este, practic, neschimbat: 4,57 metri lungime, 1,82 metri lățime. Înălțimea a scăzut cu trei centimetri (până la 1,64 metri).
Interesant este că noul SUV pare, chiar și așa, mult mai masiv decât fosta generație. De vină nu poate fi decât designul atribuit de responsabilii mărcii.
La momentul debutului comercial, a patra generație Honda CR-V va fi pusă în mișcare de două motoare care și-au făcut bine treaba și pe precedenta: ”benzinarul” 2.0 i-VTEC (155 CP) și turbodiesel-ul 2.2 i-DTEC (150 CP).
O premieră pentru Honda CR-V va fi varianta cu tracțiune față, una care, grație prețului inferior celei 4x4, ar trebui să lărgească baza de clienți a SUV-ului japonez. Cel puțin în teorie.