- Social - nr. 201 / 16 Octombrie, 2012 O luna ne mai desparte de momentul inchiderii oficiale a lucrarilor santierului de modernizare a Drumului National si European: Targu-Mures Reghin - Bistrita. La 15 noiembrie, constructorii vor pune capat, oficial, unei activitati desfasurate in conditiile unui trafic intens, situatie dificila, careia, in opinia noastra, acestia i-au facut fata, fara insa a finaliza intreaga lucrare. Ca urmare, ne-am interesat la fata locului, pentru a vedea ce lucrari se vor mai putea face in intervalul ramas, de o luna, si cum va fi pregatita aceasta importanta artera pentru circulatia pe timp de iarna. Factori de raspundere abilitati ne-au declarat ca lucrarile ar fi fost mult mai avansate daca n-ar fi aparut problema bordurilor. Timpul pana la luarea deciziei si apoi modificarea proiectului, cu toate aprobarile necesare, a bulversat activitatea de santier. In consecinta, pe timp de iarna, artera despre care vorbim va arata ca un drum in lucru, adica cu o parte din lucrari terminate, iar cu altele in continuare. Vor fi terminate toate cele care au contributie directa la buna desfasurare a circulatiei, urmand ca finalizarile sa se faca la anul. Concret, acum constructorii isi concentreaza atentia spre aducerea la cota zero a tuturor casetelor incepute in zonele de largire a bandei de rulare si de ameliorare a curbelor. Un alt obiectiv urmarit in intervalul avut la dispozitie este terminarea a cat mai multor poduri si podete aflate in lucru, daca este posibil a tuturor. De asemenea, semnalizarea va fi pusa la punct corespunzator pentru marirea sigurantei in circulatie si fluidizarea traficului. Intrebati daca se va reusi turnarea primului strat de omogenizare a caii de rulare pe intreaga intindere a lucrarii, interlocutorii nostri nu ne-au dat asigurari. Totul, spun acestia, depinde de starea vremii, dat fiind faptul ca, pentru pastrarea cali