Compania de Apă Oltenia (CAO) îşi înşală abonaţii pe faţă sau, mai bine zis, îşi prosteşte abonaţii în faţă. Este cazul unei craiovence, Gheorghiţa Neda, care are dublă cetăţenie şi locuieşte mai tot timpul anului în Austria, iar în Craiova ajunge o dată pe an, în concediu. Cu toate acestea, craioveanca noastră, care deţine o proprietate pe strada General Dragalina nr. 71, s-a trezit că are de plătit către Compania de Apă Oltenia consumuri foarte mari de apă: 27 mc pe factura din luna februarie 2011, 48 mc în martie 2011 sau 70 mc în aprilie 2011, iar facturile astronomice tot curg. Dar cel mai supărător este faptul că, deşi Gheorghiţa Neda nu are canalizare, plăteşte din anul 2010 către furnizorul de apă al oraşului taxă pentru canal, pentru apa meteorică şi, mai nou, pentru epurare.
„Toată povestea a început în 2010, când ne-au pus apometre. Eu nu am fost atunci în ţară, pentru că locuiesc în Austria, vin rar în ţară. De atunci ne trezim cu facturi de mii de litri de apă, consumaţi într-o singură lună. Dacă ar fi fost conducta spartă, se vedea. Nu am ştiut de acest lucru pentru că am lăsat o vecină să se îngrijească de problemele de acasă. Când am venit în ţară am văzut ce se întâmplă. Dar total incorect găsesc faptul că trebuie să plătesc un serviciu de care eu nu beneficiez, canalizarea. Lunar am trecut pe factură canalizare cu apă meteorică şi epurare apă uzată. De câte ori am venit în ţară, am făcut sesizări, am mers în audienţe la Companie, la OPC, la primărie. Nici un rezultat!“, a explicat Gheorghiţa Neda.
Compania îşi dă cu stângul în dreptul
Ca să dovedească „promptitudinea“ cu care rezolvă problemele abonaţilor din Craiova, furnizorul de apă nu se încrede în sesizările abonatului de pe strada General Dragalina şi face singur constatări la faţa locului. La data de 7.07.2011, angajaţii CAO au controlat la adresa mai sus menţ