Happy Tour, liderul agentiilor de turism din Romania, subliniaza faptul ca Romania trebuie sa faca eforturi pentru a creste nivelul de educatie al prestatorilor din sfera serviciilor, calitatea si integrarea serviciilor turistice.
Conform unui sondaj propriu, 60% dintre clientii straini ai companiei considera ca personalul hotelier detine un nivel de educatie care nu raspunde asteptarilor.
De asemenea, sondajul indica faptul ca turistii straini asteapta mai multe optiuni de petrecere a timpului atunci cand viziteaza diverse regiuni din tara. Ron Kaufman, autoritatea mondiala in Servicii Superioare, apreciaza faptul ca aeroportul Changi din Singapore poate fi exemplul perfect al serviciilor superioare si integrate in turism, intregul personal al diverselor companii si entitati independente care isi desfasoara activitatea in aeroport fiind instruit sa ofere asistenta turistilor.
"Romania are un impact pozitiv asupra turistilor straini care ii descopera atractiile ca pe adevarate comori ascunse. Insa Romania trebuie sa faca aceste active turistice mai accesibile in ceea ce priveste informarea, promovare, solutiile de transport, serviciile si dotarile pentru categorii extinse de turisti si sa indrume prin educatie jucatorii din turism spre o politica umanista orientata catre client. Toate acestea trebuie dezvoltate si integrate", a declarat Javier Garcia del Valle, vicepresedinte executiv si CEO Happy Tour Group.
"Romania poate concura cu alte tari in ceea ce priveste preturile si atractiile, dar calitatea serviciilor face diferenta. [b]Turismul nu inseamna doar sa vizitezi locuri interesante[/url], ci si sa fii servit conform standardelor pentru care ai platit", a adaugat el.
Ron Kaufman care va sustine "Service Leadership Workshop" la Bucuresti, in data de 31 octombrie, a precizat ca Aeroportul Changi din Singap