Cel puţin 8,7 milioane de euro, care în final ar putea însemna de două ori mai mult, adică în jur de 18 milioane de euro, sunt aproape de a fi redirecţionaţi dinspre Suceava spre Iaşi. „Furtul” este posibil ca urmare a influenţei pe care liderii PSD şi PNL Iaşi, Gheorghe Nechita şi Relu Fenechiu, o au la nivel central, aceştia reuşind să-i determine pe reprezentanţii Guvernului şi ai Ministerului Transporturilor să accepte Iaşiul într-o competiţie la care pierduse startul şi nu mai avea cum să recupereze decalajul creat. Este vorba de staţia intermodală de la Dărmăneşti, care are toate şansele să nu se mai construiască, banii pentru investiţia de la Suceava urmând să fie trimişi pentru un proiect similar la Iaşi.
Banii pentru acest tip de proiecte urmează să fie alocaţi în baza Programului Operaţional Sectorial Transporturi, iar într-o primă fază au fost cuprinse şase locaţii în care urmau să fie construite staţii intermodale. Este vorba de Timişoara, Braşov, Constanţa Port, Bucureşti, Olteniţa/Giurgiu şi Suceava. Cel puţin aşa prevedea Ordinul ministrului Transporturilor nr. 457/2011. Numai că, la scurt timp după ce amicii lui Gheorghe Nechita şi Relu Fenechiu au ajuns la Bucureşti în structurile de conducere ale Guvernului şi ministerelor, s-a produs şi schimbarea. Pe 30 august 2012 este emis Ordinul 1358 al noului ministru al Transporturilor, în care este introdus un nou punct. Acesta are următorul cuprins: „Zona Iaşi, amplasată rutier şi feroviar pe reţeaua centrală TEN-T; conectare la viitoarea autostradă Târgu Mureş – Iaşi – Ungheni; beneficiază de existenţa infrastructurii de transport pe cale ferată largă, facilitându-se astfel legătura feroviară cu Republica Moldova, Ucraina şi Rusia”.
Mai mult, în acest Ordin 1358 Suceava nu este prinsă cu un cost estimativ al lucrărilor. Şi asta în condiţiile în care este depus la Ministerul Transporturilor