Peste trei sferturi din vânzările de materiale de construcţii se realizează în sezonul de vară
Praktiker România: Perioada cea mai intensă din punct de vedere al construcţiilor şi amenajărilor se întinde din martie până în octombrie
Cel mai important factor care influenţează decizia de cumpărare este preţul, dar românii sunt atenţi şi la calitatea produselor şi la ofertele existente
În perioada de vară, românii investesc de trei-patru ori mai mult în materiale de construcţii pentru interior şi exterior, comparativ cu perioada de iarnă, conform unui studiu realizat de retailerul Praktiker România.
Astfel, perioada cea mai intensă din punct de vedere al construcţiilor şi amenajărilor, care se întinde din martie până în octombrie, aduce şi cele mai mari vânzări pentru magazinele grupului, parchetul laminat, gresia şi mobilierul fiind printre cele mai căutate produse.
Cel mai important factor care influenţează decizia de cumpărare este preţul, dar românii sunt atenţi şi la calitatea produselor şi la ofertele existente.
"Vânzările pe categorii de produse fluctuează în funcţie de sezon, perioada de vârf pentru construcţii şi amenajări (martie-octombrie), fiind cea mai activă din acest punct de vedere. Vara, românii cheltuie de 3 - 4 ori mai mult pe materialele de construcţie pentru interior şi exterior, faţă de perioada de iarnă. Preţul, calitatea produselor, dar şi ofertele existente la momentul respectiv pe piaţă sunt cei mai importanţi factori care influenţează decizia de cumpărare. Din observaţiile noastre, atât articolele aparţinând brandurilor renumite, cât şi articolele marcă proprie, care au un raport calitate-preţ corect, sunt printre cele mai apreciate de clienţi.", spune Cornelia Gheorghe, Director de Achiziţii Praktiker România.
Românii cumpără, în special, adezivi, gresie şi faianţă
În ceea ce pr