Salubritatea încearcă să găsească o firmă care să accepte închirierea utilajelor pentru deszăpezire fără plata orelor de staţionare
După ce a rupt contractul cu Delta ACM ‘93 Bucureşti, Salubritatea craioveană a lansat zilele trecute licitaţia pentru un nou contract-cadru de deszăpezire. Nu e însă vorba de un contract-cadru pe patru ani, cum se proceda până acum, ci doar de unul pe o singură iarnă, care se va întinde pe durata a trei luni (1 decembrie 2012 - 28 februarie 2013).
68 de camioane şi patru maşini bonus
După cum se menţionează pe site-ul e-licitatie.ro, SC Salubritate Craiova SRL este interesată, de fapt, de „închiriere vehicule industriale cu şofer şi camioane cu şofer pentru activităţi specifice de deszăpezire în iarna 2012-2013“, vehicule care „vor servi la executarea activităţilor de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice, menţinerea acestora în stare de funcţionare pe timp de polei sau îngheţ, transportat şi împrăştiat material antiderapant“.
Sereleul din subordinea primăriei vrea să închirieze între 44 şi 68 de vehicule, şi anume: între 14-16 vehicule de împins zăpada şi împrăştiat material antiderapant, între 27-42 de vehicule multifuncţionale, respectiv între trei-zece vehicule pentru transport material antiderapant (sare, nisip, cloruri), zăpadă şi servicii de tractare. Caietul de sarcini îl obligă pe fiecare participant la procedura de achiziţie publică să prezinte o ofertă care să includă numărul maxim de astfel de vehicule din toate categoriile, ofertele care nu îndeplinesc această condiţie urmând să fie respinse ca neconforme. Salubritatea îşi rezervă, însă, dreptul de a solicita intervenţia la deszăpezire a unui număr mai mic sau mai mare de utilaje, în funcţie de cantitatea de zăpadă ce trebuie curăţată, pentru a nu fi nevoită să plătească închirierea tuturor utilajelor atunci când e nevoie