Se inmultesc zvonurile referitoare la intentia celor de la Volkswagen de a lansa propriul brand low cost! Presa germana vine cu o serie de amanunte, printre care si pretul de plecare: intre 6.000 si 8.000 de euro.
Cat de interesati sunt cei de la VW Group de lansarea unui automobil „entry” vorbesc de la sine imaginile surprinse la Salonul de la Paris, cu boss-ul Martin Winterkorn studiind indeaproape noile modele Dacia. Este clar ca nemtilor nu le este totuna ca nu au cu ce contracara ascensiunea concurentei in categoriile inferioare de pe piata, acolo unde vanzarile merg bine pe pietele emergente, spre deosebire de situatia din Europa!
Planurile prevad ca pana in 2015 grupul german sa aiba un nou brand, cu trei modele low cost. Dezvoltate pe o platforma comuna si cu elemente ieftine, existente deja in patrimoniul tehnic al grupului, cele trei modele ar urma sa fie un sedan lung de 4,20 metri, un break si o utilitara.
Mai mult pe 24auto.ro
Se inmultesc zvonurile referitoare la intentia celor de la Volkswagen de a lansa propriul brand low cost! Presa germana vine cu o serie de amanunte, printre care si pretul de plecare: intre 6.000 si 8.000 de euro.
Cat de interesati sunt cei de la VW Group de lansarea unui automobil „entry” vorbesc de la sine imaginile surprinse la Salonul de la Paris, cu boss-ul Martin Winterkorn studiind indeaproape noile modele Dacia. Este clar ca nemtilor nu le este totuna ca nu au cu ce contracara ascensiunea concurentei in categoriile inferioare de pe piata, acolo unde vanzarile merg bine pe pietele emergente, spre deosebire de situatia din Europa!
Planurile prevad ca pana in 2015 grupul german sa aiba un nou brand, cu trei modele low cost. Dezvoltate pe o platforma comuna si cu elemente ieftine, existente deja in patrimoniul tehnic al grupului, cele trei modele ar urma sa fie un sedan lung de 4,20 metri, un