Ursus Breweries, cel mai mare jucător de pe piaţa locală a berii, a înregistrat o creştere de 25% a volumelor vândute în perioada aprilie - septembrie 2012, comparativ cu intervalul similar din 2011, potrivit raportului SABMiller, compania care deţine Ursus.
Rezultatele au fost determinate de evoluţia noului sortiment de bere la PET Ciucaş, dar şi de faptul că aceeaşi perioadă a anului 2011 a fost mai slabă.
Practic, Ursus începe să recupereze teren după o perioadă mai lungă de scădere, dar în care Heineken, principalul competitor, a reuşit să-şi majoreze volumele. Ursus, care are în portofoliu şi branduri precum Timişoreana, Ciucaş, Azuga sau Stejar, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 1,1 miliarde de lei (261 mil. euro) şi pierderi de 57,66 mil. lei (13,6 mil. euro), fiind cel mai mare producător local de bere după cifra de afaceri aferentă anului 2011.
Ursus Breweries, cel mai mare jucător de pe piaţa locală a berii, a înregistrat o creştere de 25% a volumelor vândute în perioada aprilie - septembrie 2012, comparativ cu intervalul similar din 2011, potrivit raportului SABMiller, compania care deţine Ursus.
Rezultatele au fost determinate de evoluţia noului sortiment de bere la PET Ciucaş, dar şi de faptul că aceeaşi perioadă a anului 2011 a fost mai slabă.
Practic, Ursus începe să recupereze teren după o perioadă mai lungă de scădere, dar în care Heineken, principalul competitor, a reuşit să-şi majoreze volumele. Ursus, care are în portofoliu şi branduri precum Timişoreana, Ciucaş, Azuga sau Stejar, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 1,1 miliarde de lei (261 mil. euro) şi pierderi de 57,66 mil. lei (13,6 mil. euro), fiind cel mai mare producător local de bere după cifra de afaceri aferentă anului 2011.