Banca Transilvania este prezenta, incepand de vineri, si pe reteaua de socializare Pinterest, facand parte din strategia bancii de comunicare.
BT este prezenta, de asemenea, pe Facebook - unde are peste 65.000 de prieteni, pe Twitter, LinkedIn si YouTube.
Pentru Banca Transilvania, Pinterest este un nou mediu de exprimare creativa, preponderent vizuala, a personalitatii brandului.
“Ceea ce aduce nou Pinterest este conceptul, si anume un panou virtual pe care se pot posta si organiza - in functie de diferite tematici - imagini si materiale video. Un simplu click pe postari conduce vizitatorul pe siteul-sursa al materialului, unde pot fi consultate mai multe detalii despre subiectul dorit”, au spus oficialii bancii. Banca Transilvaniaeste una dintre cele mai mari banci din Romania, in functie de active. Activitatea BT este organizata pe patru linii principale de business: persoane fizice, IMM, companii mari, respectiv Divizia pentru Medici.
Institutia are peste 6.000 de angajati, o retea formata din peste 550 de sedii si 1,5 milioane de clienti activi. BT este prima banca din Romania care a fost cotata la Bursa de Valori Bucuresti, in 1997. Strategia sa este sustinuta de actionari puternici, printre care Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD), care detine 15% din capitalul social al bancii.
Banca Transilvania a inregistrat in primele sase luni ale acestui an un profit net de 179,62 milioane lei, cu 47% mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut. Banca Transilvania este prezenta, incepand de vineri, si pe reteaua de socializare Pinterest, facand parte din strategia bancii de comunicare.
BT este prezenta, de asemenea, pe Facebook - unde are peste 65.000 de prieteni, pe Twitter, LinkedIn si YouTube.
Pentru Banca Transilvania, Pinterest este un nou mediu de exprima