Pasajul Octav Bancila • BUNA ZIUA IASI va ofera, in exclusivitate, o simulare grafica a pasarelei Octav Bancila • Podul peste calea ferata face parte din cele mai importante lucrari de dezvoltare a retelei de strazi din Iasi, urmand sa fie legatura intre cartierele Alexandru si Pacurari • Soferii ar urma sa scape de calvarul ocolului orasului, de care este nevoie pentru a ajunge in cele mai greu accesibile cartiere din Iasi, Dacia si Alexandru • Lungimea totala a pasarelei Octav Bancila va fi de 532 de metri, din care 277 de metri de pasaj, 135 de metri rampa din Soseaua Nationala si 120 de rampa din strada Pacurari
BUNA ZIUA IASI va ofera, in exclusivitate, o simulare grafica a pasarelei Octav Bancila. Municipalitatea ieseana a alocat constructorilor primele 5 milioane de lei pentru lucrarile realizate pana in prezent pe proiectul "Axa de Dezvoltare Nord-Sud Pasaj Octav Bancila". Bugetul total al proiectului este unul imens, de aproape 20 de milioane de euro. Pana in prezent, pentru cheltuielile efectuate de constructori s-au acordat doar 5 procente din bugetul total. Potrivit graficelor de executie ale municipalitatii, stadiul realizarii lucrarilor la pasarela Octav Bancila este de 1 la suta. Constructorul declara ca proiectul va decurge mult mai repede de acum inainte, fiind finalizata devierea retelelor de utilitati de pe partea Pacurariului. "Mai sunt ceva chestiuni de rezolvat pe partea cu Alexandru, unde trebuie gasita o solutie pentru ca Petrom sa aiba acces la depozitul de carburanti, urmand sa se treaca la devierea retelelor. Aceasta lucrare este foarte dificila pentru ca pe acolo trec toate retelele majore, de apa, de canal sau alte utilitati, care deservesc cartierul Alexandru", a precizat Ion Cordun, inginerul desemnat de firma Conest pentru gestionarea lucrarii.
Reteaua de utilitati din cartierul Alexandru va fi deviata @N_