Tarom are management privat. Prioritatea zero a managerului austriac Heinrich Vystoupil este trecerea pe profit. Într-un interviu pentru Adevărul, primul manager privat şi străin al transportatorului aerian naţional spune că vrea să facă la Tarom ceea ce nu au reuşit managerii de stat.
Heinrich Vystoupil spune că a acceptat funcţia de director executiv, pentru că este încrezător în potenţialul Tarom. Managerul austriac vede această funcţie ca pe o provocare şi spune că este familiar cu România, unde a mai locuit patru ani în trecut, când a fost director general al Austrian Airlines pentru România şi Moldova.
Principala sa prioritate este să aducă Tarom pe profit, proces pe care îl găseşte a fi destul de dificil, în contextul în care compania aeriană a cumulat în ultimii patru ani pierderi de 181 de milioane de euro.
Una dintre variante ar fi restructurarea companiei, declară managerul austriac. El spune că în perioada în care a stat în România a cunoscut atât manageri foarte buni, cât şi manageri foarte slabi, la fel ca în oricare altă ţară.
Heinrich Vystoupil şi-a început cariera în 1994, în cadrul grupului olandez KLM Cargo, în poziţia de manager de relaţii cu clienţii. În 2001, s-a angajat la compania aeriană Austrian Airlines, unde a rămas până în 2010. În 2006, Vystoupil a devenit director general al Austrian Airlines pentru România şi Moldova.
Tarom are management privat. Prioritatea zero a managerului austriac Heinrich Vystoupil este trecerea pe profit. Într-un interviu pentru Adevărul, primul manager privat şi străin al transportatorului aerian naţional spune că vrea să facă la Tarom ceea ce nu au reuşit managerii de stat.
Heinrich Vystoupil spune că a acceptat funcţia de director executiv, pentru că este încrezător în potenţialul Tarom. Managerul austriac vede această funcţie ca pe o provocare şi spune că este famili