Să discuți personal cu fiecare client, iată cheia marketingului de succes! Dar cum poți vorbi în același timp cu mii de oameni diferiți, transmițându-i fiecăruia mesajul potrivit?
BCR a ales soluția IBM Analytical CRM, care reprezintă unul dintre cele mai importante sisteme IBM Unica implementate în Europa Centrală și de Est.
Cu IBM Unica și produsele adiacente, poți planifica, proiecta, implementa, măsura și analiza campanii de marketing foarte personalizate care se desfășoară pe mai multe canale și în valuri succesive. Datorită funcționalității și scalabilității superioare, IBM Unica are un rol vital în definirea și implementarea unui dialog interactiv cu orice client.
O tehnologie cheie pentru soluția IBM Unica este Universal Data Interconnect™ (UDI), care permite conectarea simultană la bazele de date existente, registre, sisteme operaționale și alte documente pentru a accesa informații din surse multiple și a livra rapoarte de campanie într-o mare varietate de formate.
Aceste funcționalități avansate reprezintă motivul principal pentru care BCR a ales soluția IBM.
“Principalul nostru obiectiv este să înţelegem şi să rezolvăm nevoile clienţilor oferindu-le produse şi servicii mai simple, mai accesibile şi de o calitate înaltă(...). De aceea, ne străduim permanent să ne optimizăm activitatea prin implementarea celor mai bune platforme operaţionale, precum această soluţie Analytical CRM”, declară Radu Nelepcu, directorul executiv al Direcţiei Organizare şi Soluţii IT din BCR.
Soluţia IBM Analytical CRM include următoarele componente:
• IBM Unica Campaign Management pentru segmentarea şi selecţia clienţilor
• IBM Unica Campaign Optimization pentru optimizarea interacţiunilor cu clienţii
• Soluţii IBM Data Mining (SPSS - Statistical Package for the Social Sciences) pent