Pentru că România nu are nici pe sfertul sfertului din autostrăzile pe care le are China, ne uităm mereu cu admiraţie spre acest popor, care în aproape trei decenii a reuşit să construiască un sistem uriaş de drumuri, cu o lungime de 75.000 de kilometri, în doar zece ani - din 1998, până în 2008 - fiind construiţi 48.000 de kilometri.
Însă acest uriaş sistem de drumuri înseamnă şi sacrificii. Pe lângă cheltuielile uriaşe, de sute de miliarde de dolari, au fost îngropate în ciment tradiţiile şi obiceiurile satelor care au stat în calea autostrăzilor.
Fotograful japonez Go Takayama a realizat un fotoreportaj uimitor, care arată cum s-a schimbat viaţa oamenilor de la satele pe lângă care au început "să crească" autostrăzi.
Pentru că România nu are nici pe sfertul sfertului din autostrăzile pe care le are China, ne uităm mereu cu admiraţie spre acest popor, care în aproape trei decenii a reuşit să construiască un sistem uriaş de drumuri, cu o lungime de 75.000 de kilometri, în doar zece ani - din 1998, până în 2008 - fiind construiţi 48.000 de kilometri.
Însă acest uriaş sistem de drumuri înseamnă şi sacrificii. Pe lângă cheltuielile uriaşe, de sute de miliarde de dolari, au fost îngropate în ciment tradiţiile şi obiceiurile satelor care au stat în calea autostrăzilor.
Fotograful japonez Go Takayama a realizat un fotoreportaj uimitor, care arată cum s-a schimbat viaţa oamenilor de la satele pe lângă care au început "să crească" autostrăzi.