Compania vrea un produs care să poată fi vândut sub 100 de dolari
O asemenea tabletă ar afecta deopotrivă producătorii mari cât şi pe cei no name
Google a fost una din companiile care au ridicat ştacheta pe mai toate pieţele în care activează în ultimii ani. În sfera mobilităţi, deţine poziţia de lider, în ceea ce priveşte sistemele de operare prin versiunele ale, deja faimosului, Android. 65% ocupă din această piaţă Google şi are toate şansele să îşi majoreze cota.
A reuşit să ţină pasul cu cei de la Amazon şi a reuşit să scoată o tabletă sub 200 de dolari. Acum se pare că vrea să arunce mânuşa concurenţei şi să lanseze o tabletă care să poată fi vândută la 99 de dolari.
Sunt deja produse care costă sub 100 de dolari, dar provin de la producători no name, majoritatea din zona asiatică, în special China. Un asemenea asalt pe o piaţă în care numele mari au produse cu preţuri considerabile ar putea avea un impact serios asupra modului în care tabletele sunt privite. Deşi au trecut mai bine de 3 ani de la debutul comercial al acestei pieţe, iar succesul vânzărilor din tablete este evident, acest tip de produse sunt încă în faza în care sunt privite ca produse noi. În acelaşi timp tabletele bune sunt scumpe, în timp ce produsele ieftine prezintă riscuri şi par o investiţie neprofitabilă.
Potrivit celor de la CNET şi DigiTimes, Google ar avea în plan lansarea unei tablete foarte ieftine, ca alternativă la sumedenia de tablete create de producători no name.
Tableta ar putea intra în producţie până la finele anului
Din aceleaşi surse aflăm şi că Google ar lucra la noua tabletă împreună cu trei producători asiatici - WonderMedia, HannStar şi Quanta - având drept fundaţie platforma WonderMedia PRIZM 895 folosită deja pentru mai multe modele de tablete Android ieftine. Preţul vizat de Google de 99 de dolari, ar reprezen