In ciuda contextului economic actual, dominat de incertitudini, exista o cerere deosebita pentru servicii hoteliere, mai ales pe segmentul business. Astfel, proprietarul hotelului Crystal Palace din Bucuresti, Bogdan Dragomir, a luat decizia de a renova complet hotelul,cu o investitie de aproximativ 800.000 euro.
“Intrucat piata hoteliera din Bucuresti a devenit foarte competitiva atat datorita crizei financiare, cat si dublarii spatiilor de cazare comparative cu anul 2007, am considerat ca este necesar sa investim intr-o noua imagine”, a declarat Bogdan Dragomir.
Acesta a adaugat ca pentru renovarea hotelului a apelat la designeri din tara si strainatate.
Situat in zona de nord a capitalei, in apropierea celor mai importante centre de afaceri si a complexului Romexpo, la 10 minute de Aeroportul International Henri Coanda si la tot atatea de centrul orasului. Crystal Palace este un hotel business, de 4 stele, ce dispune de 11 apartamente , 31camere double superior, 32 camere double twin, 3 sali de conferinte, sala de fitness si restaurant cu specific international.
Principalul segment de clienti a hotelului Crystal Palace Hotel este reprezentat de oameni de afaceri din middle si top management, din industrii precum industria farmaceutica, bancara, auto, alimentara. In ciuda contextului economic actual, dominat de incertitudini, exista o cerere deosebita pentru servicii hoteliere, mai ales pe segmentul business. Astfel, proprietarul hotelului Crystal Palace din Bucuresti, Bogdan Dragomir, a luat decizia de a renova complet hotelul,cu o investitie de aproximativ 800.000 euro.
“Intrucat piata hoteliera din Bucuresti a devenit foarte competitiva atat datorita crizei financiare, cat si dublarii spatiilor de cazare comparative cu anul 2007, am considerat ca este necesar sa investim intr-o noua imagine”, a declarat