Romanii fac cumparaturi online in valoare de aproximativ 3.000 de lei in fiecare ora, potrivit celui mai recent raport de activitate realizat de 2Parale pe primele noua luni ale acestui an. Numai prin 2Parale - cea mai mare re�ea de afiliere din Romania – magazinele online au inregistrat in aceasta perioada vanzari de peste 18,7 milioane de lei, cu 67% mai mult fata de aceeasi perioada din 2011.
Potrivit datelor inregistrate prin activitatea 2Parale, romanii aloca mai multi bani pentru comertul online, inclusiv cand vorbim de sumele investite pentru o singura tranzactie. Comparativ cu anul trecut, proportia comenzilor care depasesc valoarea de 400 de lei a crescut cu peste 12%.
Tot pe un trend ascendent este si valoarea medie a comenzilor, care s-a marit cu 10%, pana la 198 de lei. Cele mai populare produse cumparate online continua sa atraga bugete mai generoase din partea romanilor. Mai exact, pentru achizitionarea unui produs din categoria tip IT&C se cheltuiesc, in medie, aproape 800 de lei. Pe de alta parte, pentru haine, incaltaminte si accesorii se aloca, in medie, 222 lei pentru fiecare comanda.
Cea mai mare vanzare online din 2Parale, in primele luni ale 2012, s-a ridicat la peste 50.000 de lei, pentru achizitia unor produse din categoria IT&C. Aceeasi categorie a adus totodata cel mai mare comision unui afiliat din 2Parale, in valoare de 813 lei.
Fashion si IT&C continua sa fie cele mai atractive categorii de produse pentru cumparatorii online, in reteaua de afiliere 2Parale. Cu toate acestea, cea mai semnificativa ascensiune o au cartile, al caror numar de vanzari s-a majorat cu 276% comparativ cu primele trei trimestre din 2012. Citeste si:Fashion Days: Vrem sa ne extindem in alte patru tari anul acestaNaspers cumpara eMag, devine cel mai mare jucator din internetul romanesc si se extinde regionalCumperi des online?