Dacă observaţi defecte pe cer, e semn bun. Aveţi mari şanse să ajungeţi acţionar la Dinamo
Şefii lui Dinamo s-au uitat într-o zi spre cer. Apoi s-au uitat, reflex, spre portofel. Nu e un “new” portofel, e vechi, atît de vechi, că banii se scurg din el direct în paradisuri. Şefii lui Dinamo s-au uitat iar la cer, iar la portofel, cer, portofel, cer, portofel, pînă cînd au ameţit şi a început să li se pară că deasupra lor stă o uriaşă pizza, o pizza mare de tot, cît un acoperiş rabatabil, din care curge caşcaval. Şi au zis: “Miroase bine”.
În martie, la meciul cu Gaz Metan, de pe Arena Naţională, Dinamo a vîndut 17.000 de bilete. Ar fi vîndut şi mai multe, dacă nu se opunea Jandarmeria. Încasări estimate: 100.000 de euro. Chiria inelelor de stadion: 20.000 de euro. Mirosea bine. În iulie, şefii “cîinilor” au decis: echipa va juca toate meciurile pe Arena Naţională, cu excepţia unuia singur, cu Petrolul, mutat înapoi în “Ştefan cel Mare” din motive de concert pop.
În august, la amicalul cu Barcelona, au venit 35.000 de spectatori, curioşi să vadă trupa lui Bonetti alergînd pe acelaşi cîmp gravitaţional pe extratereştrii. A început sezonul, şi cerul era încă îmbietor, aburind. Clubul din “Ştefan cel Mare” a lansat un portal de ticketing, fanii îşi puteau alege locul şi rîndul pentru abonamentele şi biletele la meci pe Arena Naţională.
Apoi, Dinamo a pierdut ritmul luptei la titlu şi fanii şi-au adus aminte că, de fapt, decorul modern n-a modernizat nimic. Şi-au adus aminte, cu larga contribuţie a jucătorilor lui Bonetti, că n-au protestat pentru jucării. Fie ele şi jucării cum au granzii, jucării de 234 milioane euro, cu capacitate de peste 50.000 de locuri.
La Dinamo - Pandurii, scor 3-0, în octombrie, s-au vîndut 9.000 de bilete, nu 15.000, cîte tipăriseră organizatorii. Şefii dinamovişti s-au uitat iar la cer, au întors privirea s