Dacia a demarat produc-ţia noilor modele Sandero, Logan și Sandero Stepway la Mioveni, după ce acestea au fost lansate oficial la Paris, în cadrul Salonului Auto Mondial de l’Automobile.
Sandero a fost deja introdus pe piață și poate fi comandat, în timp ce Logan mai are de așteptat circa o lună până la lansarea comercială.
Dacia a introdus pe liniile de producție noile modele Sandero 2 și parțial Logan 2, după ce liniile de fabricație au fost modernizate în urma unei investiții de 250 de milioane de euro.
Pe noile linii de fabricație au fost implementate mai multe instalații robotizate ce au scos din producție angajați ai uzinei ce făceau asamblarea manual. Personalul nu a fost disponibilizat, ci încadrat în alte departamente. De asemenea, fluxul de producție a fost modificat, pentru a asimila noile tehnologii, dar și pentru scurtarea și eficientizarea producției.
Ritmul total al fabricii va fi de circa 1.400 de automobile pe zi, cu un mix de producție flexibil, în funcție de cererea de pe piață.
Pe liniile de la Mioveni se fabrică simultan, pe aceleași benzi, Logan, Sandero, Duster, la care s-au adăugat generațiile 2 ale primelor două, în timp ce au fost scoase Logan Pick-up și Logan Van.
Un motor nou. Uzina de motoare de pe platforma din Mioveni a demarat produc-ţia noului propulsor de 0.9 litri turbo, în 3 cilindri, de 90 CP, – Energy TCe 90 – un motor care se va fabrica doar la Mioveni și care va alimenta și producția Renault Clio.
Dacia a demarat produc-ţia noilor modele Sandero, Logan și Sandero Stepway la Mioveni, după ce acestea au fost lansate oficial la Paris, în cadrul Salonului Auto Mondial de l’Automobile.
Sandero a fost deja introdus pe piață și poate fi comandat, în timp ce Logan mai are de așteptat circa o lună până la lansarea comercială.
Dacia a introdus pe liniile de producție noile modele Sa