Material didactic şi manuale şcolare insuficiente, fond de carte învechit şi laboratoare nefuncţionale, acestea sunt principalele probleme pe care le-au identificat inspectorii, în cadrul inspecţiilor de specialitate efectuate în şcoli, în semestrul I al anului şcolar 2012 – 2013. Potrivit reprezentanţilor Inspectoratului Şcolar Judeţean, inspecţiile s-au desfăşurat în perioada 8-19 octombrie, în conformitate cu calendarul de activităţi.
Potrivit rapoartelor încheiate de inspectorii şcolari de specialitate, activitatea didactică se desfăşoară, în unităţile de învăţământ inspectate, în acord cu standardele educaţionale prevăzute de legislaţia în vigoare. Cadrele didactice au întocmit documentele pentru anul şcolar în curs, planurile de măsuri pentru reducerea absenteismului şcolar şi pentru ameliorarea rezultatelor la învăţătură. „În funcţie de constatările formulate în cadrul inspecţiei şcolare de specialitate, unităţile de învăţământ vor fi monitorizate în conti¬ nuare şi, prin acţiuni de consiliere, se va urmări ameliorarea situaţiilor deficitare în vederea obţinerii de performanţe şcolare”, au precizat, într-un comunicat, oficialii Inspectoratului Şcolar.
Material didactic şi manuale şcolare insuficiente, fond de carte învechit şi laboratoare nefuncţionale, acestea sunt principalele probleme pe care le-au identificat inspectorii, în cadrul inspecţiilor de specialitate efectuate în şcoli, în semestrul I al anului şcolar 2012 – 2013. Potrivit reprezentanţilor Inspectoratului Şcolar Judeţean, inspecţiile s-au desfăşurat în perioada 8-19 octombrie, în conformitate cu calendarul de activităţi.
Potrivit rapoartelor încheiate de inspectorii şcolari de specialitate, activitatea didactică se desfăşoară, în unităţile de învăţământ inspectate, în acord cu standardele educaţionale prevăzute de legislaţia în vigoare. Cadrele didactice