PSD vrea să preia portul Constanţa de la Ministerul Transporturilor prin intermediul primarului Radu Mazăre. Conform unui proiect de lege depus mai mulţi parlamentari social-democraţi, 60% dintre acţiunile Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Constanţa urmează să treacă în administraţia primăriei şi a Consiliului Judeţean.
Printre semnatarii proiectului controversat se numără Eduard Martin, Manuela Mitrea şi Alexandru Mazăre, ultimul dintre ei nimeni altul decât fratele edilului de Constanţa.
Concret, 31% din acţiunile deţinute de către Ministerul Transporturilor vor ajunge la Consiliul Local Constanţa în timp ce 15% se vor duce la Consiliul Judeţean, controlat de mâna dreaptă a lui Radu Mazăre, Nicuşor Constantinescu. Restul procentelor se vor împărţi între consiliile din Agigea, Năvodari şi Mangalia. La fondul proprietatea vor rămâne 20% din acţiuni în timp ce Ministerul Transporturilor păstrează doar 5%.
Conform iniţiatorilor proiectului, măsura ar putea intra în vigoare într-un an de zile. Miza acestei mutări este reprezentată de banii ce ar putea veni din dividende, banii urmând să fie folosiţi, conform autorilor proiectului, pentru proiecte sociale. Asta deşi în ultima vreme, principalul susţinător al acestei iniţiative, Radu Mazăre s-a remarcat mai mult prin prezentări de modă şi organizarea de carnavaluri.
Citeşte întreg articolul AICI .
PSD vrea să preia portul Constanţa de la Ministerul Transporturilor prin intermediul primarului Radu Mazăre. Conform unui proiect de lege depus mai mulţi parlamentari social-democraţi, 60% dintre acţiunile Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Constanţa urmează să treacă în administraţia primăriei şi a Consiliului Judeţean.
Printre semnatarii proiectului controversat se numără Eduard Martin, Manuela Mitrea şi Alexandru Mazăre, ultimul din