Cântăreaţa americană Lady Gaga va lansa în curând un brand de apă plată îmbuteliată, ce va fi promovat printr-o campanie de câteva milioane de dolari, coordonată de echipa ei de creaţie "Haus of Gaga", informează femalefirst.co.uk.
Artista americană, care şi-a lansat în urmă cu o lună propriul brand de parfumuri, intitulat "Fame", intenţionează să pătrundă şi pe piaţa produselor destinate stilului de viaţă sănătos.
Pentru moment, numele brandului şi forma sticlelor în care va fi îmbuteliată apa plată promovată de Lady Gaga sunt ţinute în mare secret de echipa de creaţie cu care colaborează artista americană.
"Ştim doar că noul brand de apă plată va fi lansat în viitorul apropiat. Nimeni nu a văzut deocamdată prototipul acelor sticle. Apa plată «Gaga» reprezintă un proiect aflat în pregătire de mai multe luni, iar acum se apropie cu paşi mari ziua în care va fi făcut anunţul despre această lansare", a declarat o sursă pentru New York Daily News.
Presa americană susţine, cu maliţiozitate, că noul brand de apă plată ar putea reprezenta un proiect benefic pentru artista americană în vârstă de 26 de ani, care a recunoscut de curând că s-a îngrăşat cu aproape 12 kilograme după ce părinţii ei, Joseph şi Cynthia Germanotta, au deschis un restaurant - Joanne Trattoria - la New York.
Cântăreaţa Lady Gaga, care a concertat la Bucureşti în august, a devenit celebră graţie unor piese precum "Bad Romance" şi "Poker Face", dar şi cu ajutorul unui marketing agresiv şi al provocărilor - în special vestimentare.
În mai puţin de trei ani de carieră, Lady Gaga a câştigat numeroase premii, printre care cinci Grammy (din 12 nominalizări), a stabilit două recorduri mondiale şi a înregistrat vânzări de peste 23 de milioane de exemplare din albume şi 64 de milioane din single-uri.
Billboard a numit-o "artistul anului" 2010 şi "cel mai bine vând