Mesajele privind "locuri de muncă" şi "impozite" domină în reclamele electorale, în timp ce "problemele sociale" şi "politica externă" ocupă locurile din spate
În perioada aprilie-octombrie, s-au făcut 1,1 milioane de referiri la locuri de muncă, taxe şi cheltuieli guvernamentale
În schimb, au existat destul de puţine referiri la războiul din Irak şi Afganistan sau la probleme precum imigrarea
Mesajele de promovare politică pot fi considerate o versiune a realităţii aşa cum este ea văzută de mediul publicitar. În campania electrorală pentru alegerile prezidenţiale din SUA, s-au făcut 1,1 milioane de referiri la locuri de muncă, taxe şi cheltuieli guvernamentele, în reclame. În schimb, au existat destul de puţine referiri la războiul din Irak şi Afganistan, numărul acestora fiind de doar 25.000, potrivit unei analize realizate de Adage.
De asemenea, educaţia şi sistemul de apărare au avut sub 100.000 de menţionări. Nici problema imigraţie nu mai este atât de mare dacă luăm în calcul mesajele electorale. Astfel, de doar 4.000 de ori a fost menţionat acest cuvânt. Pe ultimele locuri, se situează Curtea Supremă a SUA, cu mai puţin de 400 de menţionări.
Din aprilie (moment în care se consideră că a început lupta pentru funcţia de preşedinte dintre Barack Obama şi Mitt Romney), până în prima zi a acestei luni, au fost difuzate 309 reclame diferite, care au apărut în media de 797.553 de ori.
Economia, pe primul loc
Primele trei cele mai mult menţionate probleme în reclame sunt, de departe, legate de economie. Cu 530.387 de apariţie, "locurile de muncă" se situează pe primul loc. Aceste cuvinte au apărut de mai multe ori în reclamele publicate de republicani, împărţinerea fiind de 55% în reclamele republicanilor, respectiv 45% în cele ale democraţilor.
Pe următorul loc se află cuvântul "taxe", Democraţii au ut