Ediţia emisiunii Români, te iubesc, difuzată duminică de ProTv, a fost lider de audienţă cu ancheta despre o mare de paradoxuri, realizată de corespondentul Ştirilor ProTv Anca Nastasi.
Potrivit cifrelor transmise de postul de televiziune din Pache, emisiune a fost lider absolut de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban. În minutul de aur al emisiunii, 18:50, 1,5 milioane de români urmareau „România, te iubesc!”, iar pe publicul comercial ProTv înregistra 11,1 puncte de rating şi 30,7 % din cota de piaţă.
Cifrele mai arată că 7,6 puncte de rating şi 23,1% cota de piaţă a obţinut ProTv, în medie, pe publicul comercial din mediul urban în timpul difuzării emisiunii „România, te iubesc!”, de două ori mai mult decât Antena 1, principalul competitor, care a înregistrat doar 3,8 puncte de rating şi 11,6 procente din cota de piaţă.
Nici pe publicul din mediul urban ProTv nu a avut rival şi s-a clasat pe prima poziţie în topul audienţelor, cu o medie de 6 puncte de rating şi 16,3 procente din cota de piaţă, fiind urmat de Antena 1, cu 4 puncte de rating şi 10,9% cotă de piaţă.
Ediţia emisiunii Români, te iubesc, difuzată duminică de ProTv, a fost lider de audienţă cu ancheta despre o mare de paradoxuri, realizată de corespondentul Ştirilor ProTv Anca Nastasi.
Potrivit cifrelor transmise de postul de televiziune din Pache, emisiune a fost lider absolut de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban. În minutul de aur al emisiunii, 18:50, 1,5 milioane de români urmareau „România, te iubesc!”, iar pe publicul comercial ProTv înregistra 11,1 puncte de rating şi 30,7 % din cota de piaţă.
Cifrele mai arată că 7,6 puncte de rating şi 23,1% cota de piaţă a obţinut